Asyaelf Sevda03 nasıl oldu bebeğiniz bizim en som 36.9 37 ye doğru gitti daha yükselmedi şükür bir de sağ bacakta ki aşı yeri hafif kızarık şişti tetenoz varmış onda o yüzdem yapabilir dedi hemşireyi aramıştım