25 gün oldu doğum yapalı ben ancak yürümeye falan başladım. Herkeste başkadır durum elbette ama size daha 2 gün olmuş. Ben 2 günlükken yataktan bile zor kalkıp wc ye gidiyordum. Sizi de aslında yatırmaları gerekiyor. Sezaryende 2 gün hastanede mutlaka kalıyorsunuz. Ama şey yapabilirsiniz belinizi sarın. Bana doktorum öyle demişti. Sıkı şekilde değil ama ben bi şalla sarmıştım, sanki daha iyi olmuştu. Rabbim şifa versin bebeğinize.