Humeyraninannesi Merhaba arkadaşlar 8aylik bi kızım var emziriyorum ve ek gıdaya da başladım ama suyu biberonla veremiyorum bardaklara hep döküyo kaşıkla vermek zorunda kalıyorum benim gibi bebeği biberon almayan varmı nasıl alıştırdınız 🤔
Shira2 Humeyraninannesi var bizde ek gidaya yeni basladik 6 aylik kizim. Oynuyor icmiyor suyu. Ama hergün veriyorum, henüz 1 ögün yiyor ve öbür vakitlerde emziriyorum. Belki zamanla alisir diye umuyorum 🙏🏼 Bide ben biraz emzige basiyorum agzina su aksin diye. Yeterli oluyordur diye düsünüyorum.
Melike14 Humeyraninannesi canım damaklı biberon denedin mi. Ben doğum yapınca sütüm gelmedi mama ile beslemek zorunda kaldım ilk şırınga ile besledim sonradan biberona geçelim deyince hiçbir biberonu almadılar denemedğim kalmamıştı em son damaklı biberon denedim onu öyle güzel aldılar ki çektiğim rezillik yanıma kar kalmıştı
Boncukbeyinannesi Humeyraninannesi biberonla vermenize gerek yok. Alıştırma bardağı hatta pipetli bir ürün bile verebilirsiniz
Humeyraninannesi Melike14 damaklı nasıl oluyo emzik gibi mi🤔bikac tane aldım istemedi silikon üçlü falan var ama emmiyo
Melike14 Humeyraninannesi aynen emzik gibi olanlardan benim kurtarıcım o biberonlar oldu hala normal uçlu biberon almıyorlar
Sumeyyebaglan Melike14 bunu bende araştırayım. Emziği güzel alıyo ama biberon ucunu tutamıyo garibim. 5 buçuk aylığız meme+mama gidiyoruz red yaşamamak için bugüne kadar hep kaşıkla verdim mamayı. Şimdi biberona geçtim ama tutmuyo
Melike14 Sumeyyebaglan denemek isterseniz ben Nuk un damaklı biberonlarını kullanıyorum çokta memnunum
Sumeyyebaglan Melike14 çok teşekkür ederim. Bi sorum daha olacaktı belki bilginiz vardır. Evimde ki başka marka mevcut biberonuma mesela nuk un biberon ucunu alsam uyum sağlar mı? Mantıken olmaz ama belki bi ihtimal?😅
Melike14 Sumeyyebaglan yok canım Nuk un biberon ağzı daha geniş ancak kendi başlığına uyum sağlıyor bende denemek istemiştim olmadı