Annesininvebabasininaskimira Selamlar aynısını bizde yasıyorduk sonra onlar kaşlarında filan çıkmaya başladı sonra buraya yazdım konaktır vs zeytin yağı sürün demişlerdi denedim işe yarar gibi oldu geçmedi doktora gittim doktor egzama dedi. Krem verdi daha yeni yeni iyileşiyor. Banada ders oldu burada okuyup kendim müdahale etmeye çalışmıyorum. Sizde en iyisi doktorunuza gösterin :)