Eliffffffffffff Kanguru yeni aldım. Solomambaby 360. Ayakları baya açık duruyor. Tamam M şeklinde ama zarar vermez mi böyle bacaklara, kalçalara? Ben hiç böyle açmadım yani kızımın bacaklarını.
jap Eliffffffffffff olması gereken o zaten canım. Canı acısa, yanlış bi durum olsa bebek huzursuzlanır zaten
Eliffffffffffff arslaninannesi98 öyle deniliyor zaten bunu araştırıp da aldım ama insan korkuyor yani bu kadar çok açılınca