Kızlar dün bir post açmıştım bebeğim hiçbirşey yemiyor diye dünden beri hala bu saat oldu yemedi . Bugün kötüydü sürekli halsizdi ve ağzından koku geliyordu ben açlıktan koku geliyor diye düşündüm. Sürekli anne anne diyip yanıma geliyordu onu öyle görmeye dayanamıyordum . 1 hafta içinde 2 kez doktora götürdüm bur kaç gün önce yine ateşi düşmüyor diye post açmıştım o zmnda birşeyi yok diyip gönderdiler sözde özel hastane o kadar paramızı alıp sadece bur ağrı kesici verip gönderdiler. Bugün de dayanamadım acile götürdük ve sonuç bademcik iltihabı 😥 Doktor sağ bademcigi tam şişmiş baya kötü olmuş dedi. Ilaç verdi eve geldik biraz meyve suyu ,su ,ballı çay falan verdim içtu şükür. Şuan yine ateşi çıktı onu kontrol ediyorum. Nefes alamıyor, yutkunamıyor 😔 Onu böyle gördükçe içim parçalanıyor. Sizi de başınıza gelir diye yazmak istedim bu mevsimde hele ki basımıza çok gelebilir bebeğiniz de aşırı bir iştahsızlık varsa benimki gibi su dahi içmiyorsa hastalığın belirtisi olabilir hemenn doktora götürün. 🙏🙏