Cascas19 bitterdelisi244 pazar var da burda almazlar öyle 2. el falan 😂 ondan dedim yakın semtlere bakıcaz 🙈
Cascas19 Selcanecrinn çok uzun vadeli oluyor ya. Günlerce haftalarca bekliyor. Bir de kargo 9 TL oldu eskisi gibi ravet görmüyor o yüzden.10 TL ücretsiz kargo yapsam da bana 50 krş falan bırakıyor.