Kızlar merhaba 🥰
1 nisan da eşimin yeğeninin (görümcemin kızı) doğum günü var kendi aramızda bir pasta kescez . Yeğeninin ismi Ayla 11 yaşında çok tatlı bir kız . Eşimle kaç gündür düşünüyoruz ne hediye alsak diye ama bir türlü bulamadık öyle hani sevdiği bir şey bir hobisi falan da yok gördüğüm kadarıyla . Sizlerden fikir almak istedim siz olsanız ne alırdınız . Kıyafet alsak kullanışlı olur diyoruz bir yandan da farklı bir şey mi olsa diyoruz . Sihirli kupa dikkatimizi çekti. Karar veremedik. Sizce kızlarr ???? 😍🥰