Anneler 1 ay 17 günlük oğlum var. Gazlı bir bebeğiz damla da kullanıyoruz fakat geçmek bilmiyor. Kiraz çekirdekli yastık ve kemerden bahsediliyor kullanıp memnun kalan var mı yada ekstra bir önerisi olan var mu o ağladıkça ıkındıkça benim içim sızlıyor