Kızlar merhaba etrafımda hiç bebekli kimse yok o nedenle size soruyorum düzeni çok değişken bu ara oğlumun uykuları gündüz ikiye indi gece çok fazla uyanıyor (emiyor ) kestiniz mi gece beslenmesini ?
bide 8.30 da akşam uyutuyorum) 10 a kadar 3 4 defa ağlayarak uyanıyor sallayıp emip uyutuyorum normal mi sizde de böyle mi dişten olabilir ama üçüncü dişimiz yeni patladı yine uyanıyor
ek Gıda çorba gibi oldu resmen sadece sevdiği şeyleri yiyor makarna ve kuru ekmek 😂bizim yediklerimizden veriyorm az tuzlu yapıp siz nasıl yapıyorsunuz
Son olarak emekliyor koşarak 😂 sıralamaya da başladı asla yerinde durmuyor hep ayağa kalkmak istiyor bez değiştiremiyorum acaba yürür mü yakında 😇
bide bu ay istediği bişey olmayınca acayip ağlıyor (viledayı ellemek süpürgeyi ağzına sokmak:) resmen baba dada anne den başka bişey demese de ağlayarak her istediğini yaptırıyor bazen hayır diyorum kızmak istiyorum ama daha küçük anlamaz diye unutturmaya çalışıyorum resmen köle yaptı beni 😂😂 siz nasıl yapıyorsunuz
ay çok uzun oldu kusura bakmayın