Evet ole tuvaletini yaomadan sancilaniyo karnini kasiyo ayaklarını yukari kaldiriyo sonra yapiyo ve cok agliyo benimde ilk bebegim cok tecrubesizim en ufak biseyde aman doktorami gitsek diyorum esime arada bi bugun ikinkez kustu oda normalmidir acaba cok emdigibicin olabilirmi