Selam arkadaşlar
bebeğim 1 aylık bununla ilgili bir post daha açmıştım bir kişi yazdı sadece
neredeyse her emzirmemde bebeğim öksürüyor ikinci bebeğim sütüm fazla heralde takılıyor
yaşayanlarınız var mı ne zaman bitti bu boğazına takılma çok korkuyorum sürekli öksürüyor lütfen yaşayanlarınız varsa yazsın teşekkürler