Momyagmrbbyebrar Yaptırdıktan sonra tekrar bi yan etki yaşadınız mı eşim bi yazı gönderdi bir bebegin süt alesjisinj tetiklemiş diyet mama kullanıyormuş şuan tombis zayıflamış bebeğim 4 buçuk aylık emeklmeyip yürümüyorken yaptırmak istiyorum lütfen bilgileriniz deneyimleriniz önemli benim için
deletedmom342 Momyagmrbbyebrar hiç bir yan etki yaşamadım.. Süt alerjisi olan bebeklere yapılmıyor diye biliyorum
Deletedmom412 Momyagmrbbyebrar yan etkisi yok ta bildiğim kadarıyla 2-4 veya 3-5 aylarda yapılıyor. 2 doz aşı 🤷🏻
Buse_ Momyagmrbbyebrar ben yumurta yiyince kızımda izler çıkıyordu ama aşıdan sonra bi yan etki olmadı henüz ilk dozu oldu
Deletedmom412 deletedmom342 Hıı bize ilk doz 2.5 aylıkken yapıldı birde 4 aylıkken yapılcak bi eşitsizlik var o zaman 😂
deletedmom342 Momyagmrbbyebrar ben baktırmadan yaptırdım,zaten süt alerjisinin belirtileri oluyor internetten bir araştırın derim olup olmadığını anlayıp doktorunuza bilgi verirsiniz☺️