Cinarinannesi00 SertapHilal Ben 2 senedir kullanıyorum canım bazen kurutmayı uzun tutuyor ama memnunum 😊 Vestel de çalışan biri olarak ben memnunsam sizde olursunuz 🤭🤭
Zumra_ SertapHilal hata veriyor evet finish max kullanıyorum eritmiyor 60 derecede bile bozulsun diye bekliyorum arçelik alıcam kesinlikle
SertapHilal 1anne1bebekkk Kurutmuyor,hata veriyor gibi yorumlar okudum da siz öyle bişey yaşadınız mı?
SertapHilal Cinarinannesi00 İnşallah canım yorumlarda kurutmayla ilgili sorun yaşayanlar olmuş kafama takıldı 🙂
Cinarinannesi00 SertapHilal Doğrudur canım ben kullanıcı yorumlarını görmedim açıkçası alırken fiyat olarak uygun diye tercih etmiştim ama dediğim gibi bazen kurutmayı uzun tutuyor bazense hemen bitiriyor ama sonuç olarak ben memnunum temizlemesinden falan 😊