mom073 ECAA ben baby plus discovery modelini kullanıyprum aşırı güzel ve rahat ☺️ E bebekten almıştım 160 tlye almıştım ama şuan indirimde sanırım
ArasMom_34 ECAA ben discovery olanını kullanıyorum memnunum baya bir yere gidince hayatımı kurtarıyor
Aalya ECAA ben aldım canım 2 3 kez kullandım bir sıkıntı olmadı ama diğerleri nasıldır bılmıyorum karsılastırma yapamıyorum. Tek sıkıntısı zor takılması ılk zamanlar ayna karsında taktım sımdı alıstı elim