Merhaba bebeğim gazlı kolik bir bebek oldugu için hamagı almıştım 5 aya kadar sorunsuz kullandık çok rahatlattı bizi artık yatagında yatmaya başladığı için satıyorum
beşik içine doğru cok çökmemesi ve ağırlaştıkça yere değmesin diye terziye yanlarınada dikiş attırdım cok kullanışlı oldu kutusuda mevcut katlanıp az yer işgal ediyor ilgilenen arkadaşlar iletişime ![geçebilir