Zehraonur bunların hepsi normal diyebileceğim belirtiler çünkü bebişiniz çok küçük gazını çıkaramadığı için ıkınıyor. O günleri hatırlıyorum da sabaha kadar hep ıkınırdı. Her beslemeden sonra gazını çıkarmanız çok önemli. Benim kızım alerjik, 6. Aya kadar gazını çıkardık geceleri. Ama normal bebiş ise 3. Ayda sona eriyor