KardelenYB Aç değil 130 cc mama içti 20 cc reddetti.Diş geliyor 2. Uyumadan çok ağladı, elide hep kulagındaydı.Ondan mıdır agrıyor diye mi? Korktum sımsıkı suan ama uyuyor açmıyorda, açmaya calısyorum izin vermiyor sımsıkı resmen.
KardelenYB KardelenYB ay bir bilen yok mu gerçekten tedirginim şuan.20 dk dur uğraşıyorum açmıyor ellerini .
KardelenYB Mu-Mi evet canım dişten dolayı eller kulagında onu biliyorum da .Ama suan uyuyor ve elleri sımsıkı yumruk açtırmıyor.İlk kez böyle oldu.
Eminerd KardelenYB bebekler açken elleri yumruk olurmuş öyle okumuştum ama çok da bilgim yok. Üstte kalsın canım 🙏🏻
KardelenYB Eminerd aç değil ama canım dediğim gibi yedi uyudu ve 20 cc de kaldı yani diptr ısrarla içmedi.😓Teşekkür ederim ❣️
KardelenYB Mu-Mi şimdi daha rahat elleri sallıyordum bıraktım rahatladı biraz.😓 bekleyecegım biraz olmazsa uyandıracağım ya .
Birkizbiroglan KardelenYB çok normal neden telaş yaptınız ki ? İlk 6 ay zaten eller hep yumruk olur. Benim oğlumun hep yumruktu eli, 6 aydan sonra eller açılmaya başlar. Dişi ağrıdigi içinde kulağını tutuyordur 🌸
KardelenYB Birkizbiroglan ya bilemedim saçma sapan seyler yazıyor internette evham yapmak ta istemedim ondan sorayım dedim .Teşekkür ederim ❣️
KardelenYB Mu-Mi sanırım sallanmak istemiyor hanımefendi .Durunca açıyor biraz ritim alınca başlıyor sıkmaya.