Kızlar ben önce den mamaya sıcak su için (tabi önceden 5dk kaynattığım su)az az çaycıya koyup ısıtıp öyle hazırlıyodum.şimdi sabah çaydanlıktaki kaynamış suyu termosa koyuyorum 1güne yakın duruyo ama tabi aynı sıcaklık değil mama hazırlıcak kadar.fikir olsun diye paylaşmak istedim