Kizlar 1 aylik olacagiz ama bebeğim uykuya dalamıyor.
Karnını doyuruyorum hatta doymadı belki diye mama da veriyorum çok ağladığında ama doyuyor kakasi da çişi de oluyor hep cok şükür , altına bakıyorum, gazını çıkartıyorum. Yeri geliyor masaj bile yapıyorum rahatlasın diye sakin bir bebek ama uykuya dalamiyor. Sonra da cok huzursuz oluyor. Ben onunla sabaha kadar da aksama kadar da beklerim ama uykusu olduğu için çok ağlıyor. Kucağıma da alsam, sallasam da fayda etmiyor. Bugün öğlen 1 den 5 e kadar uyanıktı zar zor uyuttum 10 dakika uyudu geri uyandı. Ne yapacağımı şaşırdım elhamdülillah gece uyuyor iyiyiz ama gündüz neden sürekli böyle yapıyor anlamadım yardimci olabilecek var mı? 🥰