Annesinin_prensesj Bebegim 3 buçuk aylik ve çok kotü grip oldu cok agliyor ve çok huysuz ne yapmaliyiz sizce yardımcı olurmusunuz?😔
GamzeNazli35 Çok küçük daha evde yapılacak şey odasını havalandırmak. Burnunu serum fizyolojik ile temizlemek. En kısa sürede hastaneye götürün geçmiş olsun
Annesinin_prensesj GamzeNazli35 hastaneye giddim bugun dediginiz gibi burnunu temizledim ama surekli burnu akiyor ne kadar temizlesemde etki edmiyor
Annesinin_prensesj GamzeNazli35 hayr çok kuçuk olsugu icin antibiyotik vermeyelim dediler burnuna esef verdiler surekli temizliyorum ama bi fayda etmiyor