Iyı akşamlar kızlar kızım 25 günlük son bır haftadr aşırı derece ıkınıyor ve gaz sancısı gelıyo bundan bı kaç gün önce aralıksız 3 saat ağladığını bılırım sağlık ocağa gaz için herhangı bısey vermıceğini soledı kendım ıcıp onu etcılıcek herhangı bıtkısel onerınız var mı onu ole gördükçe bende oturup ağlıyorum