cekoslavakporseleni Merhaba anneler, bebeğim yeni 2 aylık oldu. Bu ay içinde bebeğiniz neler yapıyor, bebeğimi gözlemliyorum ama neleri yapabilmesi gerekir bilmiyorum. Daha doğrusu her okuduğum yerde farklı şeyler yazıyor. Yine tecrübe en iyisidir dedim💕
Mammamiya cekoslavakporseleni ellerini hep ağzına götürüyor ellerini tanıyor sesini de tanıyor agu magı yapıyor bir de daha çok gülüyor 😻
Ocakannesii cekoslavakporseleni 3 aylık olduk biz ama 2 aylıkken gülüyo konusunca sesler cıkarıyo aguluyo heyecanlanıyo ayaklarını ittiriyo elleriyle çok hasır neşir oluyodu bizi yürürken falan takip ediyodu gözüyle
CesurBey cekoslavakporseleni daha çok sesler çıkarmaya ve gülmeye başladı çıngırak gibi sesli oyuncaklar ilgisini çekiyor bizimle göz teması kuruyor takip edebiliyor elleri sürekli ağzında kafasını önceye göre daha iyi tutuyor bir de yatırınca ağlıyor kucağa alınca susuyor ilk 3 ay alışkanlık olmaz diyorlar ama bu kesinlikle alıştı 😅
Mammamiya cekoslavakporseleni daha dikkatli takip ediyor . Sesli oyuncağı var onu henüz anlamadı ama mesela sağa geçiyorum o tarafa bakıyor gözlerini temas kurmaya çalışıyor ama atak haftası cidden fırtınalı geçiyor
cekoslavakporseleni Ocakannesii maşallah 🧿 benim bebeğim de göz teması kurmaya başladık ama çok uzun uzun bakışamıyoruz 🤷🏻♀️ normal mi bilemedim. Eğer keyfi yerindeyse birazcık bakışıyoruz sonra dikkati başka yöne çevriliyor.
Balnur Göz teması kuruyor piş piş yapınca gülüyor ellerini hep ağzına götürüyor arada sesler çıkarıyor el ve ayaklarını daha çok hareket ettiriyor 66 günlük