Bebeğim uyanıkken sürekli ağzından nefes alıyor sadece uyurken burnundan nefes alıyor . Guzduzleri ağzından nefes alırken nefes alıp verisini biraz uzaktan duyabiliyorum. Yani demem şu ki bebeğimin burnunda et mi var acaba. 11 aylık bebeğim, küçük bebeklerin burnunda et olabilir mi ? Yoksa normal midir bu durum ?