Mirosunannesi 26 günlük bebeğim uyanıkken ya emecek ya da gaz sancısı çekiyor ya da uyucak yani ıh mıh sürekli böyle karnı tokken yatıpta bakınmıyor hiç öyle en fazla 5 dakikadır öyle bakındığı. Sizinkilerde böyle miydi merak ediyorum
Ronam Mirosunannesi O aylarda biz de öyleydik 2 aya kadar anca etraftaki nesneler dikkatini çekiyor. En azından uyanıkken 15-20 dk durur.
damlaylayaz gazı olduğu için hep emmek ister. benimki de 2 ay 7 günlük hala o şekilde. tek bildiği yer sizin kokunuz. ağrısını dindirmeye çalışıyor. sabırla, sevgiyle bekliyorum ben de bitmesini..