Merhabalar. On günden fazladır ishal minik yavrum. Doktora gittik. Gaita testi yapıldı, ancak temiz çıktı. Doktorumuz da bebeklerin zaman zaman ishal veya kabız ataklarının olabildiğini söyledi. Muz, patates, maflor toz, çinko vs kullanmadığımız şey kalmadı. Bizim gibi aynı durumda olan, bu konuda tecrübesi olan annemiz var mı? İkinci olarak da ishale bağlı pişik olduk. Mustela, Arko, fito krem, vazelin ona da denemediğimiz şey kalmadı. Geçmedi bitmedi. İshali kessek pişik de çözülecek inşallah ama yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim 💓