Ben YouTube’dan müzik açıyorum. Oyun halısına ekranı görmeyeceği şekilde bebişi koyuyorum. Dönemeyen bebek ekrana doğru nasıl yay gibi kıvrılıyor görmeni lazım. Doktora da söyledim böyle yaptığını ve ekranın aşırı derecede zararlı olduğunu söyledi.
Müziği de çok seviyor. Şimdi yorumlarda okudum ve radyo çok mantıklı geldi