yavruhamsi Happymamss sütten ve sıcaktan kaynaklı oluyormuş hemşire öyle demişti banyo yaptırdıkça ve büyüdükçe geçiyor siz yeterki ellemeyin onlara🤗
Yagmur46 Happymamss bize doktorumuz iyi beslendiğini söylemişti o yüzden çıkarmış. Ama siz dokunmayın o dökülür kendi dedi
Busbey Happymamss benim kızımda da vardı doğduğunda burun ve çevresinde yağ bezesi gibi zamanla yok oldular kimi sivilce gibi oluştu gitti kimini farketmedim bile ama arada bir cildine sütümü sürerdim
Nuraanne Sebebini bilmiyorum ama Benim oğlumda da doğduğunda vardı 40 güne kadar geçti siz dokunmayın kendiliğinde n geçiyor
yavruhamsi Happymamss canım anne sütü bebeklerde yani yeni doğanlarda yapıyormuş bir sorun değil bu ama yanına kaka rengi değişimi kıvamı değişimi eklenirse alerji şüphesi oluyor benim bebeğimde vardı büyüdükçe geçti sizinde geçicek inşallah
[silindi] Benim de var oglumda boyle beyaz nokta gibi ama az ama bnim ane karnında dogdugunda gördüm yuznden haylada var 30 günlüğüz