Benim testim pozotof çıktı bugün öğrendim şuan ne yapmam lazım ne yapicam başına gelen varmı bebeğim için endişeleniyorum hastaneye götürüp goturmemekte kararsızım ben pozitif olduğum için Corona olan hastaların yanına goturucekler kıyamıyorum yardımcı olurmusunuz emziriyorum