Nkgenc benim bebegim 3 ay 25 günlük maşallah bayagıdır dönüyor yüzüstü
oyun halısında oyuncakları tutuyor, eline oyuncak verimce tutup ağzına götürüyor, emziğini çıkarıp geri agzına takıyor. Geçen gün çoraplarını top top yapıp yanına koydum iki defa tuttu. Ben doğdugundan beri öyle çok kucağa almadım hep kendi kendine debelenmesine müsade ettim yüzüstü bıraktım yanında izledim çok ağlamadıgı sürece almadım. Korkmayın ilk çocugumdan biliyorum onu çok kucağımda gezdirmiştim bütün bunları 5 aylıkken yapmıştı bence kucağa almaktan kaynaklanıyor ya da bebegin yapısından kaynaklanıyor olabilri.