Busraderinada48 Kızım 7 aylık ilk enfeksiyonumuz 2 aylıkken oldu ve 2 aydırlı geçmek bilmeyen bir enfeksiyonumuz var durmadan tekrarlıyor bu 3.oldu artık. 3 kere antibiyotik kullandı ama antibitotiklede geçmedi ne yapabilirim sizin de başınıza geldi mii??😞😩
Beren2323 Busraderinada48 benim kızım 20 aylık 2 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve sürekli tekrarlıyordu bizde 3 kere olduk o sıralar çok antibiyotik kullandı ve iştahı gitti bi daha da gelmedi di 😔bol su içirin ve verilen düzenli antibiyotiği kullanın geçer inşallah bizim öyle geçti . Ama üç kere tekrarlamışsa enfeksiyon araştırma hastanesine de nefroloji diye bölüm var oraya gönderirler
Zeynep_3567 Busraderinada48 benim kızımda 7 aylık ve akıntı geliyor özelbölgesinden bizde 2 kere kullandık geçmedi gece uykusunda çok ağlıyor diş mi diyoeum bi sonra enfeksiyondanmi diyoeum tekrar hastaneye goturucem ama ilaç vermek istemiyorum sasiridm napicagmi😓
Busraderinada48 Zeynep_3567 niola yağı çok iyi geliyormuş hemen geçiriyormuş ve yaban mersini çok iyi geliyormuş bir daha antibiyotik kullandırmak istemiyorum hastaneye gitmeden önce bu dediklerimi yapıcam inşallah geçer herkes bunlarla kurtulmuş
Beren2323 Busraderinada48 hastaneden hastaneye de değişiyor sonuçlar biz üç kere tekrarlayınca araştırma hastanesine gönderdiler orda da tahlil yapıldı bişey çıkmadı