Deneyimli anneler merhaba,
3 aylık taze bi anneyim☺️🙏🏻
Bebeğimle gündüzleri yalnızız. Ve benim kızım malesef safra ameliyatı olduğum dönemde kucağa alışmış. Hep kucakta ve hep dimdik durmak istiyor. Ana kucağını bi türlü sevdiremedim 5-10 dakika belki duruyor. Bebek arabasınıda içeri aldık ondan da çok çabuk sıkılıyor. Bende bu durumda ne yemek yapabiliyorum, ne temizlik🤷🏻♀️ Birde ayakta sallayınca yada kollarımda veya kucağımda uyuyor fakat yerine beşiğine koyduğumda hemen uyanıyor😞
Kucak sevdasından nasıl vazgeçiririm?
Beşiğine nasıl alıştırabilirim (bu arada gece beşiğinde yatıyor hiç bi sorun yok ama gündüzleri hemen uyanıyor)?
Uyanıkken onu nelerle oyalayabilirim (çıngırak veya eğitici bir şeyler)?
Yardımcı olursanız çook sevinirim🙏🏻🥰