tag_20 Kızlar merhaba, bebeğim 3 aylık oldu. Emme sıklığında azalma oluştu büyüdüğü için mi oluyor bu ? Bir de uykuya daldirmak için emzik kullanıyorum emzik kaynaklı bir şey mi diye düşündüğüm de oluyor da sizin deneyimleriniz nelerdir ?
mombeto tag_20 3 ay 21 günlük bnmki de tam 3 aylık olunca öyle oldu 5 6 gündür eskiye döndü saat başı Ağladığında vs emiyor yine. Ama o 2 hafta hem sürekli ağlıyordu hem emmek istemiyordu kendiliğinden geçti🤷🏻♀️
buselidunya tag_20 Benim kızım da 3 buçuk aylık. 2. ayından sonra emme sıklığı da azaldı yani saatte bir emziriyorsam iki üç saatte bir emiyor artık 😒 bence de büyümesinden kaynaklı. İnternette de öyle okumuştum o yüzden çokta şaaapmıyorum 😬
Melike14 tag_20 canım bizde 3 ay 5 günlüğüz. Tam 3 ay olunca bizimde mama miktarımızda azalma oldu me yapsam yemiyorlardı. İştahsızlık galiba üşüttüler mi diye doktora götürdüm. Doktorum bana ilk 3 ay bebekler doymayı bilmezler ne kadar verirsen yerler dedi. 3 ay olunca artık doymayi öğrendikleri için ne kadar da doyuyorlarsa o kadar yerler dedi.
alindas tag_20 ay aklımdaki soruyu sormuşsunuz. 3 aylık olmasına az kaldı emmesi azaldı. Kara kara düşünüyordum. Normalmiş sanırım
Ervaveannesi Canım benim kızım şuan 2 ay 23 günlük aynı durumu yaşıyoruz emme sıklığı azaldı özellikle akşamları memenin başına gelince ağlama krizleri başlıyor.bu ay kilo alımı da geçen aya göre çok düştü ben de çok üzüldüm kilo almayınca korktum bir sağlık sorunu mu var diye hastaneye götürdüm herşey yolunda .. zannedersem büyüme atağını yaşıyoruz şuan .. biraz sabır isteyen bir süreç
tag_20 Ervaveannesi benim de o günlerde başladı hala devam ediyor 🙄 büyüme ataklari da gerçekten zorluyor ama sabrın sonu selamet 😊
Glrztrk tag_20 gündüz sık emiyor gece benim uyuduğum saatlerde emmiyor yani gece iki ile 7 arası emmede değil de uykuda sıkıntı var bizim gündüz ve gece uykuları azaldı. Gündüz hep kucakta olmak istiyor. Büyüme atağı diye düşündüm ben.