Edibaby Arkadaşlar 22 gün önce sezeryan dogum yaptım o günden beri 3 günde 4 günde bir tuvalete cıkabiliyorum oda zar zor. Yemediğim içmediğim şey kalmadı ne önerirsiniz?
Rojdaa 9 ay olacak neredeyse doğum yapalı hâlâ kabızım basur oldum kuru kayısı tüketiyorum günde 6 7 tane sırf lavaboya çıkabileyim diye yoksa öbür türlü işkence çekiyorum size de onu tavsiye ederim 🤗
Rojdaa Bu arada sizin ki daha yeni sayılır lavaboya çıkaran bir jel gibi bişey vardı ondan vermedi mi doktorunuz