Tugcealp sizin dediğiniz bezin tanesi 71 kuruşa geliyor benim sattıgım ise 67 kuruşa geliyor ve külot bezde var elimde 10 15 tane kadar onlarıda vercem bu 252 ye katmadım onun sayısını isterseniz ordan alın karar sizin saygı duyarım zaten elden teslim olursa veririrm çünkü kargocular cok fazla para alıyor ucuza alıyım derken 40 50 tlde kargo parası vermek mantıksız