Anesi 7 haftalık hamileyim bugün öğlen acayip bi kanamam oldu adet gibi aynı doktora gittim apar topar iğne ve progestan verdi. Ama diğer oğlumu emzirdigimi söylemeyi unuttum. Bu durumda olupta ilac kullanan ve emziren varmi bana yardımcı olabilirmisiniz?
BenMathilda Anesi çok geçmiş olsun. Bana da verildi ama emzirmiyordum. İlac prospektusunde yazmıyorsa doktoru arayıp sormak gerekir diye düşünüyorum Bir şeyi merak ediyorum, Kanamaniz sebepsiz mi oluştu? Covid geçmişiniz var mi?
Esilaprenses Emziriyorsanz bence sütünüze geçer . Doktora sorun ama onaylamaz çnkü en basit ağrı kesici bile sadece parol içebiliyorz . Bende düşük tehlikem vardı kullandm . Ağır biraz ilaç .
Anesi Esilaprenses önceki oğlumda da kullanmıştım Protestan cok bas donmesi yapiyo gerçekten baya ağır bi ilaç
BenMathilda Anesi Fitil olarak kullanırsanız ağır yan etkilerini yaşamazsınız diye düşünüyorum Düşük tehlikesi varken emzirmek de önerilmiyor diye biliyorum, doktora danışmak fayda var
Esilaprenses Bende kullandm oyüzden biliyorum . Fitil olarak kullandm baş dönmesi yapmadı . Doktorun söylemedi mi fitil olarakta kullanabilirsn diye ?