Zararı olur mu dayanamadım yedim ama içindekiler de süt yazmıyor yine de içim rahat etmiyor
Edayaz bende yemiştim bi etkisini görmemiştim 🤦🏽♀️
Edayaz icinde sigir jelatini var sanirim 🤷♀️
izmir35 inş bize de etki etmez
iyilik80 evet ama yemiş bulundum ya çok pişmanım