Durukusunannesii Kızlar biz başka bez kullanyoduk ama artık iyi gelmemeye başladı molfix alıp denicem kızım 6 .300 gram 3 beden 4 - 9 kilo ama acaba sıkarmı cnkü bu kullandgm bezde 4-9 kılo sıkmaya başladı kullanan anneler yardımcı olablrmi?
Karanelo Durukusunannesii benim oğlum da 6 kilo 3 numara kullanıyoruz biz şuan sıkmıyor canım biraz da bağlamaya bağlı tabi
anayim-ben-ana Durukusunannesii ben 6 kilo olunca 4 numaraya geçtim dediğiniz gibi sıkıyordu 3numarasi. 4 alın derim nasıl olsa o numaraya gelecek biraz büyük olsa da sıkıntı olmuyor 🌺
BenDeniz Durukusunannesii görümcem molfix kullanıyor aşırı taşırıyor çocuk kafasına kadar kaka yapıyor resmen ben prima kullanıyorum premium care ondan berdim 10 adet 2 gün hiç sorun yaşamadı be primaya geçiyor artık molfix acayip taşırıyor hiç bir şekilde önermem eğer çok pahalı derseniz pampers peima alabilirsiniz biraz daha uygun
mervesamet3418 Durukusunannesii canım benim kızımda 6 kilo civarında 4 numaraya geçtik 3 numara molfix sıkmaya başlamıştı bitince 4 numarayı aldık sıkmıyor rahat 😌 7 -14 numara arası aldık