Sefaserpil emzirmiyorsanız kullanın tabi bazı kürler var yeşil çay sodayla yapılıyor iyide ödem attırıyormuş ben emzirdiğim için içemiyorum youtubeden bakın deneyin isterseniz hatta dukan birası diye mi ne geçiyor ismi yalnış hatırlamıyorsam düzenli sağlıklı beslenme ve spor egzersizle iyi gelir inşallah bende şuan zayıflamaya çalışıyorum bir kaç ay içinde zayıfladım 2 kilo ama sonra bırkatım 2 haftadır başladım gene yarın gene tartılıcam ilk hafta 2 2.5 kilo civarı gitti bakalım şimdi gittimi 3 gündür çok dikkat etmedim bakıcam