Melissmom1 4 günlük anneyim daha,göğüslerimin ikisi de aşırı derece de yara oldu ve kanayıp duruyor,ne krem ne yağ varsa da kullandım..emziremiyorum kuzumu ..etkili çözümleri olan var mı?😥
Elfdru Melissmom1 Evet göğüs kalkanı kullanın mutlaka.. hepimizde oldu ağlaya ağlaya emzirdim çok zordu.. sabır edin insallah geçecek. Emzirmeden önce ve sonra kendi sütünüzü göğsünüze sürün
kbrysm Bende aynı şekildeydim doktorum Aventin göğüs kalkanını önerdi onu aldım kullandım ve çok kısa sürede iyileşti. Hem kalkanı kullanınca göğüse bişey değmiyor tahriş olmuyor çok çabuk iyileşiyor öneririm bana bir tek o iyi geldi iyileştirdi
Baby01 Gümüş kapak kullandim hic yara olmadi kullanmadığım zaman sizlamaya başlıyordu ordan anladım iyi geldigini
izmir35 Melissmom1 mutlaka gümüş kapak öneririm ben kullandım hiç yara olmadı çok şükür mutlaka bi dene derim
Eymensmom94_ Melissmom1 merhaba Öncelikle gözünüz aydın olsun… 🐞 Göğüs yarasanın ilk sebebi yanlış emzirmeden kaynaklı maalesef bende ilk başlarda çok çektim o yaradan ağrıdan ağzıma tişört basıp emzirdiğim çok oldu ağlaya ağlaya😪 Bana çare olan 2 şey vardı Birincisi göğüs ucu kremi İkincisi ise lahana yaprağı.. Umarım sizede çözüm olur
Rmeysa058 ZeynebinAnnesi55 7 günlük anneyim ben kullanıyorum ama işe yaramıyor malesef ağlıyorum resmen 😔
Sutlac11 Rmeysa058 geç gördüm kusura bakmayın bir kapta karıştırdım emdiği göğüsüme sürdüm biraz yakıyor ama çok iyi geliyor sürdüğüm göğüsümü emeceği zaman ılık suyla yıkadım emdikten sonra tahin yağı sürüp gümüş kapak taktım
ZeynebinAnnesi55 Rmeysa058 Bana hemen iki günde fayda etti iyileştirdi üzüldüm o acıyı biliyorum çok zor gerçekten inşallah iyileşir hemen
Alayay Rmeysa058 çok zor emzirmek çok iyi anlıyorum sizi. Benimde ilk Doğumdan sonra çok kötü yara olmuştu ağlayarak emziriyordum Kremler karbonatlı su ayva çekirdeği sütünü sık sür kurusun dediler kendiliğinden geçene kadar hiçbirşey fayda etmemişti.2. Hamile kalınca hemen araştırmaya başladım gümüş kapak aldım kullandım hiç yara olmadı nemli tutuyor.o acıyı çeken bilir vallahi .. siz de kullanın mutlaka faydasını görürsünüz
Hma66 Melissmom1 1ay oldu doğum yapalı şükür 3gün sürdü benim zeytin yağı sürüp üstüne poşet koy her emzirmeden sonra yap baya yumuşuyo kavlıyo benim yara delikleri kapatıyodu yumuşadı çok rahatladım
Rmeysa058 ZeynebinAnnesi55 8 gündür ağlıyorum ağzına aldığı an vücudum taş kesiliyo kas katı kalıyorum ne yapsam geçmiyo kızımda silikon uçluk takmış öyle emziriyordum işe yaramıştı bu defa oda iyi gelmedi
Halee_bilgee48 Öncelikle hayırlı olsun rabbim uzun ömürler versin 🙏🏻Emzirmeden önce kendi sütünle sil göğüs uclarını. Ben lansinoh göğüs kremi kullandım bide bunun yanında lahana yaprağını haşladım sıcakken göğüslerime koydum iyi gelmişti bana.
Sngl1223 Melissmom1 canım hem zeytinyağı sür hem de bu tahin var ya üstte yağı birikiyor onu sürekli sür o çok iyi gelmişti bana