Jojoanne16 canım benim oğlum 10 buçuk aylık 3 gün önce sünnet ettirdik çok şükür şu an iyi sadece 2 gün huysuzdu ee normaldir şu anda iyi, bi krem verdi antibiyotikli onu sürüyorum, ayrıca bir numara büyük bez takıyorum, zıbını nı takmıyorum rahatsız etmesin diye 3 gün sonra kontrolum var başka sormak istedigin bişey varsa yanıtlayabilirim 🙃🙃