Tgb05 Merhaba sevgili anneler. Oglumun inek sutu alerjisi var 6 aylik oldu doktor onerisi ile yogurt yedirmeye basliyacagim keci sutunden. Gecen aksam ilk defa yaptim biraz sutu tasirdim😃 ve sicakligini tam ayarlayamadim icin civik oldu. Bir sonraki denememde daha iyi yaparim diye dusunuyorum. Size danismak istedigim su. Ilk d3nemede bir kavonaza yaptim yarim litre keci sutund3n.ve o kavanozdan 2 gun kullandim. Sizler nelere mayaliyorsunuz. Kac gunde bir mayaliyorsunuz. Kucuk kapakli kaselerde tek kullanimlik yapip 3 gune falan mayalasam olur mu. K3ci sutunu her zaman bulamiyorum. Yada sutu bi kac kez kullanip herggun mu mayalasam.