Miraycicek Snyornlr ben elleri dışarda kundak yapıyorum sadece bacaklarını yoksa dediğiniz gibi ellerini çıkarmaya çalışırken uyandırıyor kendini
Snyornlr Miraycicek bende tam tersini yapıyorum çünkü elleri ile kendini uyandırıyor Maaşallah şimdiki çocuklar çok akıllı bu arada
S3d Benim kızım da gündüzleri en fazla yarım saat uyurdu, 10 gündür yüzüstü yatırıyorum kontrollü olarak gündüz uykuları uzamaya başladı kendini uyandırmıyor sizlere de bir fikir olur en azindan:)
Snyornlr Meldemmmnnm inşallah canları sağolsun aslında sağlıcakla kucağımıza aldığımız için ne kadar şükretsek az ama bazen gerçekten dayanılması çok güç hale geliyoruz
Miraycicek Snyornlr bende Çorumluyum eşim Mersinli öğretmeniz 6 yıldır burdayız . Bu sene tayin isteyeceğiz Allah izin verirse uzakta olmak çok zor