Betty benim kızım 4 ay 12 günlük 3 haftadir bizdede aynı durum birde ağlama krizine giriyor emmek için yatırınca da 2 eliyle itiyor beni hatta doktora goturduk tahlil felan herşey temiz bizd3 ağlamasi çoktu baska doktora goturduk süt allerjisi belirtisi dedi şimdi diyete başladım bende birde atak haftasıymış herşey üst ustte geldi sende biraz takip et ama emzirmekten vazgeçme ben ayakta zıplıyordum tutması için kafasını sıkı tut ki geri atmasin kedini ağlayacak ama tutar anlayacağın emmesi icin her şekle giriyoruz hatta eşimle aksamlari battaniyede sallayıp uyutup öyle emmesini sağlıyordum