Selamın aleyküm kizim 5 aylık doğduğundan beri büyük abdestini yaparken zorlaniyor 3 aydır maflor kullanıyoruz onla rahatız . Doktor 5 aylık kontrolünde tadimlara basla dedi. Bende bugün çok az bal kabağı verdim ama 1 saatir ıkiniyor cok zorlandı. Doktora sormadan direk 6. Ayine kadar bi daha vermesem olur mu?