Masum12 Kizlar size sorum. Küçük çocuklarınıza. Hangi marka ayakkabıdan tercih. Ediyorsunuz ben . Karar veremiyorum ayak. Sağlığına cok dikkat etmeye çalışıyorum. Rihat olsun ayaklari. Siz ne kulaniyirsunuz bana da fikir olur..
Arven10 Masum12 yürüyene kadar ayakkabı giydirmedim çok şık patikler var onlardan almıştım yürümeye başlayınca adidas skechers Nike hangisi denk gelirse ondan alıyorum
attbianne Masum12 yürümeyi iyice öğrenene kadar ayakkabı giydirmedim dışarda yürüme vakti gelince normal spor ayakkabı aldım Nike
Arven10 Masum12 en güzeli spor ayakkabı☺️ Vicco nun ayakakabılarının çoğu ortopedik Ve doktorlar bunu önermiyor Bebbini diye bir marka var çok kaliteli ve yumuşak derisi fiyat olarak biraz daha yüksek ama onu da tavsiye ederim
Arven10 Minico ortopedik ayakkabı ayaklarında sorun olan çocuk be yetişkinler içindir o yüzden herhangi bir sorun yoksa ya da doktor önermiyorsa ortopedik değil ayağı iyi kavrayan tabanı esnek ayakkabılar önerilir gereksiz yere ortopedik ayakkabı düztabanlık gibi sorunlara yol açabilir
Bgmmm Masum12 ikisinin arasında kaldıysanız kesinlikle vicco. Ben sadece ev ayakkabısını vicco kullanıyorum. Dışarı için Nike Adidas alıyorum.