Hillsdk hayırlı olsun anneliğiniz panik yapmayın sakin olun. Emzik ve biberonu hayatınızdan çıkarın bunlar meme reddi sebebi. Mama verecekseniz yada sütünüzü sağıp verecekseniz çay kaşığıyla verin. Bol bol ten tene temas yapın ikinizin de üst bölümü çıplak olsun. Bebek çok aç değilken alın göğsünüze yatırın onunla oynayın ama ısrar etmeyin memeyi alması için zorlamayın. Ara ara teklif edin ısrar etmeyin. Bir de mutlaka tomrisin emzirme notlarını okuyun. Yeni anneler için çok çok faydalı. Ben çok faydasını görmüştüm. Umarım herşey istediğiniz gibi olur sevgiler 💕