Merhaba anneler. En yakın arkadaşım 15 gün önce doğum yaptı. Hafif hırıltısı varmış ilk günden (pandemiden dolayı ziyarete gitmedim, görmedim) beri. Çocuk doktoru eve hava makinası alın demiş, ilaç vs vermemiş ilgilenmemiş. Görüntülü konuşurken te telefondan fark ettim ve kendi doktoruma danıştım. Bu kadar küçük bebekte ölümcül olabilir, daha nefes almayı bilmez dedi. Biz bunları telefonda konuşurken bebeği tıkandı. Gözümün önünde morardı. Arkadaşım sağa sola koşturdu zorla açtı hava yolunu. Sonra hemen hastaneye yönlendirdi doktorumuz. Hastanede yatıyor şu an sürekli tıkanıyormuş, çok ilerlemiş. Sürekli başında nöbetteler, yoğun bakıma alabilirlermiş. Nolur dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏼🙏🏼
Bir de dip not düşeceğim. Çocuk doktorumuzun arkadaşıma sorduğu ilk soru sigara oldu. Arkadaşımın takibini yapan kadın doğum doktoru çok istiyorsan günde 1 adeti geçmeden içebilirsin demiş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Hamilelik boyunca her gün içmiş. Doğumdan sonra da günde 2-3 tane içmiş. Nolursunuz çevrenizde sigara içen hamileler varsa uyarın. Bilsem içme diye yalvarırdım. Şimdi çok pişman. Elinde Yasin, bebeğinin başında göz yaşı döküyor. Çok üzülüyorum haline 😢😢