bltern1 benim ikizler 26 hafta doğdu kızımın biri yaklaşık 90 gün kadar oksijen aldı kademe kademe entübeden cpap nasal solunum şeklinde azaltılmaya çalışıldı. Kızımın birinide eve oksijenle çıkardık 6 ay kadar evde oksijenli durdu onu da haftalık yarımşar saatle ara vererek bıraktırdık.