Bebeğim 3,5 aylık emerken ya da uyurken sürekli yutkunuyor ve yutkunurken acı cekiyor uyuyorsa uyanıyor emiyorken yüzünü ekşitiyor tükürük salgısı çok arttı doktorumuz bundandır dedi ama sanki kusmadan midesinden geleni yutuyor gibi geliyor basına gelen var mı ne yapacağımı sasırdım bu sebepten rahat da uyuyamıyor